5 d’oct. 2006

Cas típic 96: noia li agrada noi, noia és una bruixa

Coincidint (casualitat total) que ahir va ser el meu primer dia d'angles:
Avui prova d'angles!!

Tradueix i digues (en angles obviament):

Nivell 1: tres buixes miren tres rellotges Swatch. Quina bruixa mira quin rellotge Swatch?

Nivell 2: Tres bruixes travestis miren els botons de tres rellotges Swatch. Quina bruixa travesti mira els botons de quin rellotge Swatch?

Nivell 3: Tres bruixes travestis amb picors miren els botons de tres rellotges Swatch commutats. Quina bruixa travesti amb picors mira els botons de quin rellotge Swatch commutat?

Us donu la resposta al primer nivell per ajudar:
Solucio nivell 1: “Three witches watch three Swatch watches. Which witch watch which Swatch watch?”

Els altres 2 nivells el pròxim dia.
Gràcies CPI


Cita extreta de l'ultim best seller que m'he llegit, "Estado de Sitio" de Tom Clancy

"En Italia, durante treinta años bajo los Borgia, hubo guerrilla, terror, asesinatos, derramamiento de sangre… de allí surgieron Miguel Ángel, Leonardo Da Vinci y el Renacimiento. En Suiza reinó el amor fraternal durante quinientos años de paz y democracia; ¿y qué produjeron? ¡El reloj cucú!"
ORSON WELLES

2 comentarios:

gary ha dit...

M'arriscare:

Three switched witches watch three Swatch watch switches. Which switched witch watch which Swatch watch switch?

Three switched itching witches watch three Swatch watch switches switching. Which switched itching witch watches which Swatch watch switch switching?


Haures de millorar les teves lectures, almenys que no fossin d'un feixista inculte com en Tom Clancy.
La frase aquesta la diu l'Orson Welles, però no m'atreviria a atribuir-li, és la que diu en l'excel·lent película El tercer hombre (dirigia per Carol Reed) basada en una novela del (aquest si bon escriptor) Graham Greene.

Pons ha dit...

Pel que fa a les frases no puc dir si esta be o malament, perque esperu que hi hagi molta mes gent amb ganes de provar-ho...

Lo dels llibre mira... vaig veure que s'havia vengut molt... i vaig pensar, per que no llegir-lo? si mes no es distret...

Ara estic amb l'Steinberg, aquest tampoc et cau be? es fatxa? si vols el puc deixar ara que nomes portu 70 pagines.