22 de febr. 2006

Cas típic 14: noi li agrada noia, noia el fa triar entre ella o el fronton, noi busca parella de fronton

Podria estar hores i hores lloant l'excel·lència d'aquest magnific esport conegut com frontó . Em dones un company que la toqui, una pista de fronton, una pilota i una raqueta i ja em tens feliç. Es que el frontó es tan complet! exercites les cames per que corres, exercites el braç dret per que es amb el que piques, i l'esquerra quan fas el revers (jo que soc una mica nena amb això, faig el revers amb les 2 mans), exercites la ment per que has de pensar amb quina potencia la tocaràs, amb quina direcció, amb efecte, recte, amb paràbola, i un llarg etcètera.
Pensat fredament, la teva parella sentimental potser qualsevol, tothom mes o menys esta disposat a trobar algú amb qui compartir la seva vida, a vegades fins i tot tenir fills i (mal)criar-los, que si portar-los a passejar pel parc, que si comprar-los joguines, que si comprar-los llaminadures, una mascota , etc. Però en canvi, qui es candidat a jugar amb tu a fronton? només les persones que els i agradi el fronton ! i et puc assegurar que hi ha mes gent que pensa en buscar parella que no pas en jugar a fronton.
Moralitat: Apren a triar les teves prioritats.

8 comentarios:

Oriol ha dit...

Ramon! T'he de dir que les 2 fotos que has posat amb la raqueta són realment bones. Prefereixo molt més aquestes que no pas la del bessó.

Quina és la teva parella de frontó preferida?

pnkcdva

Anònim ha dit...

Indubtablement les fotografies d'aquest blog han millorat. Estic d'acord amb l'oriol de k son millor k la del bessó (es k vaia tela...)

Pel que fa al tema de la parella... Kuan temps stas jugant al fronton i kuan amb la teva parella...?

Pons ha dit...

"Has ficat 2 fotus bones"
Que hauria de pensar tenint en compte que he posat 3 fotus?
a) Et falta veure una fotu (Et recordu que hi ha: frontó, revers, fronton)
b) 2/3 fotus son bones (esta bé...)
Si es aquest 2on cas... quina no es "realment bona"?


Val, seré clar i directe, et puc assegurar que jo he estat molt mes temps jugant a fronton que no pas amb cap de les meves parelles (no us preocupeu gaire perque fagi servir plural...). I això es gracies a una raó molt simple: A la teva parella no es ètic que li fagis el salt, en canvi pots jugar a fronton amb qui vulguis i fins i tot pots fer dobles (que en el sexe vindria a ser com ara un trio).

Albert Burrull ha dit...

Crec que aquets post és totalment desafortunat després del que li vas fer al meu cosí...

abwqf

Oriol ha dit...

perdona Ramon, se m'havia passat la foto del revers. Les 3 són molt bones. Quan et vas fer aquestes fotos? A on? Qui te les va fer?

El Burrull està realment molt afectat pel que li vas fer al seu cosí, eh! Ja li has demanat perdó? Li has enviat flors? És que et vas passar eh Ramon! ;)

grgmdjcw

Anònim ha dit...

no se que fas que no estas estudiant fotografia, es nota que tens un talent innat, aquesta iluminació, aquest enfoc, DELICIóS! XD

Pons ha dit...

El post es el que tocava, segueixu l'ordre cronologic...
Des d'aqui desitju al Manguitus que es recuperi com mes aviat millor.

Les fotus les vaig fer jo mateix en un d'aquells moments que vaig destinar per avançar projecte XD

Oriol ha dit...

Veig que fas com jo i inverteixes molt bé les hores per fer el PFC, oi? XD

tmkpgqa (i deieu que les meves paraules de verificació eren llargues...)