31 d’oct. 2007

Cas típic 268: noi li agrada noia, noi no sempre ha tingut 23 anys

Tothom qui té un blog o un fotolog ho acaba fent, es totalment inebitable, hi ha un instint que t'obliga a fer-ho. Es casi anti-natural, com a mínim a plantejar-s'ho. Finalment he decidit cedir. Finalment m'he decidit a fer-ho. Ja no m'importen els crítiques. Es un impúls.

Estic parlant de fotos de quan era petit!
Hi ha alguna cosa més rídicula que posar fotos de quan erets petit? En primer instància no, però si ho penses més... Hi ha les fotos de quan erets petit i et disfressaves!






No hem pregunteu quina edat tenia en cada foto per què no ho se.

PD: Sí, aquest post encaixaria més per Carnestoltes que no pas per la Castanyada.

3 comentarios:

Elric ha dit...

em resulta curiós/preocupa que el ramón-vampir sigui igual que el ramón actual

Albert Burrull ha dit...

Aquest post el podríem fer tots!! Mola!!

Caldria posar fotos disfressat de caputxeta vermella?

Pons ha dit...

Es el que tenen els vampirs, que es conserven molt bé.

Era petit, no sabia el que em feia. Lo preocupant es que ara si se el que faig.