12 d’oct. 2007

Cas tipic 259: noi li agrada noia, noi es despedeix dels pantalons curts

Ahir ho vaig poder confimar: L'estiu s'ha acabat!

La prova definitiva es que ja no es viable portar pantalons curts (l'Oleguer es un cas apart). Em sap molt greu però s'ha acabat veure les meves formoses cames (bessons inclosus) fins l'estiu que ve. Però soc concient del trauma que això comporta i deixarè un parell de fotos per què cada cop que sentiu enyorança em pogueu veure amb pantalons curts.

BACK


FRONT

5 comentarios:

gary ha dit...

Entre el post i anterior i aquest aquest és casi ja un bloc pronogràfic! L'anterior sonava massa a "mira com m'enrotllo anant de festa amb els amics", així que sempre és d'agrari que parlis dels teus bessons, un pel flàccids per cert, es nota que ja no vas tant sovint al club...

Pons ha dit...

Estàs gelós per què saps que les meves cames ón més maques que les teves!

Albert Burrull ha dit...

Quines cames tant sexis...

Anònim ha dit...

Caram...

Pons ha dit...

Ho sé ho sé, això no es veu en tots els blogs.