29 d’abr. 2006

Cas típic 38A: noi li agrada noia, noia li dona una targeta de st Valentí que diu "Eres muy chu chu chuli"

Aquest post tinc presvist que sigui particular, rollu “El fantastico espisodio 138”, es a dir especial. Crec que els casos típics son com una saga, doncs el cas 38 serà com una espècie de minisaga dins d'aquesta saga.
Val la pena fer-hi un cop d'ull, pensa que jo m'he molestat a llegir-ho (a escriure-ho no, tinc un negre que fa la feina bruta) i jo no llegeixo qualsevol cosa.
Entrant ja en el tema, si ets observador i saps angles, veuràs que la traducció de la targeta de la foto no es el mateix que el titol del post, es lògic, s'ha canviat el significat per guardar la forma i així que el tren tingui sentit, no ha sigut idea meva sino dels dobladors, segons la meva opinió els hi ha quedat molt bé, un aplaudiment.
Les noies envien falses senyals, si amics! això era així en l'antiguitat, ho es ara en el pressent, i ho seguirà sent en el futur. Però alguns nois llests (o no) ja s'han acostumat al fet i ignoren el que ells creuen que son falses senyals, però no!!! llavors resulta que son indirectes!! que resulta que si que les hauríem de pillar, i no es que no les pillem (bé, alguns no les pillen) sinó que intentem no fer-ne cas ja que creuen que no volen dir res.
Per il·lustrar el cas us ficaré un exemple que em va passar a mi mateix. Últimament quan agafo el tramvia al matí (el típic tramvia que agafo el matí) una noia molt maca, rossa, ulls verds, moltes corbes, vaja la típica noia que t'inventes al fer una història. Doncs a la noia que per mantenir el seu anonimat li direm J. Jones, no millor, li direm Jessica J. El cas es que primer va començar a ...
To be continue...

3 comentarios:

Anònim ha dit...

Si volies deixar-nos amb la intriga ho has aconseguit ramón... De totes maneres no acabo d'entendre la relació entre el choo choo i les "falses senyals" que se suposa que les does donem.

Pons ha dit...

El capitol d'aquesta targeta de sant valentí parla sobre que el Ralph interpreta per culpa d'aquesta targeta (senyal) que la Lisa li agrada ell(i no es així)

Anònim ha dit...

aaahhhh... ara em queda molt més clar...