20 d’ag. 2006

Cas típic 76: noia li agrada noi, noi ja és aquí

Després de 7 dies i escaig d'estar a Alemanya he tornat, no per res, sinó per descansar 1 dia i escaig i marxar cap a Turquia amb els pares.
El viatge es podria dividir en 3 parts:

1) Avió - Berlín:
El més destacable del viatge en avió va ser veure el Pau al aeroport de Han abans que nosaltres, si vam sortir a la mateixa hora i ell estava a Reus i nosaltres a Girona, com s'ho va fer?
El cotxe que ens van llogar va ser un Renault Megane allargat. Però de color negre.
A Berlín vam estar 3 nits.
El Hotel Ibis estava a una mica lluny del centre, però sort que el metro de Berlín es gratis...
Vam fer un parell de tours per Berlín, un de caire general i l'altre enfocat al nazisme (no en van ensenyar cap de viu de mostra), i un parell de tours dirigits per mi.
Bé, jo i el marc també vam fer un tour nocturn, però ara mateix només recordo que un punky deia: "Follow de prety bottle" i anava servint xupitos de vodka amb taronja i a darrera tot de guiris cridant... Dels quals 30 eren tios, 3 eren noies grasses (una amb una pitrera desmesurada, fins i tot grollera) i finalment un nan.
Però sense dubte el més destacable del viatge va ser que vaig aconseguir el objectiu principal del viatge. Un vídeo ballant davant de la porta de Bradenburg!!!! Com que el "partener" fallava una mica vaig haver de realitzar el ball personalment. El resultat va ser una espectacular dansa davant la atònita mirada dels turistes que en aquell moment voltaven pels voltants de la porta.

2) Munich - Heidelberg
Després de no se quantes hores (amb una mica de ressaca i son) de cotxe s'arriba Munich. Ciutat famosa per l'Alianz Arena, l'estadi del Bayer de Munich.
Cal destacar que en aquest punt del viatge ja en tenim prou de salsitxes i costa trobar restaurants que agradin.
L'hotel de Munich estava molt ben situat, tocant casi al centre, a la zona dels salons recreatius, sales de striptease i supermercats asiàtics i àrabs.
Cal destacar alguna que altre església de Munich (fins ara encara no havia entrat a cap esglesia, ja que a Berlín la catedral feien pagar...) que ara no recordo el nom. Però lo macu de Munich es passejar per algun dels seus parcs, sobretot si hi ha trossus del parc que són nudistes.
Aprofitant que estàvem a prop de Dachau, varem visitar el camp de concentració d'aquella localitat. Aquí va ser quan per primera vegada varem agafar el transport públic pagant (el que sigui per l'economia del país).
Després de 3 nits al hotel Dolomit vam marxar d'aquell hotel que tenia una habitació triple espaiosa i una habitació doble ... ejem ... intima.
Heidelberg es una ciutat que té un centre històric que sembla que estiguis en un poble, cases decoradetes, carrers estrets i amb molta planteta, i un edifici a dalt de la muntanya, que no se sap ben bé que és però es macu.

3) Frankfurt - Avió

A tan sols 90Km de Heidelberg es troba Frankfurt la capital financera d'Alemanya. Després d'arribar al hotel i tornar a recorre als restaurants italians per sopar, vam anar a dormir d'hora per tenir forces per l'últim dia i visitar tot el que es pogués de Frankfurt. Com que no vam trobar una oficina d'informació i turisme vam decidir pujar al edifici més alt que vam trobar (un cop a dalt vam veure que ni havia un al costat que era encara més alt) en total 190 metres (sense antena) que vindrien a ser uns 54 pisos més una mica d'escala per pujar al mirador. La vista era maca, tot Frankfurt als peus, així doncs es tractava de fer un mapa mental per tal tenir clitxats els monuments més interessants.
Després de descobrir que per desgracia a Frankfurt es tradició tancar les esglésies vam anar a dinar, per sort la catedral estava oberta. Després de dinar res millor que passar la tarda mirant com un hippie feia bombolles gegants i nens de totes les races i colors (rollu fòrum) es dedicaven a petar-les.
Després de matar el temps jugant a cartes (un servidor va guanyar al Continental, he dit guanyar? volia dir humiliar) mentre recapacitaven si fer un "sinpa" en un restaurant on gairebé era obligatori fer-lo, vam posar rumb a l'aeroport de Han. La tornada amb l'avió sense incidències tan sols amb molta son, i amb sentiments contradictoris per una part de llàstima i per l'altre d'alegria de no ser nosaltres el Pau, el qual havia de quedar-se 3 hores i mitja a l'aeroport més que nosaltres.

Per acabar un parell de mostres de l'idioma germànic, un dels idiomes més inintel·ligible i més desagradables que puguis trobar per l'Europa civilitzada.

PD: Ja penjaré les fotos quan torni. També ampliaré més la informació si m'enrecordo de més coses

Apèndix: Un fet a remarcar ha sigut la afició del Marc cap al jugador del Bayer de Munich (München pels alemanys) Bastian Schweinsteiger. El cognom d'aquest jugador es pot traduir com a "criador de porcs", llavors quina opinió es devien emportar els ciutadans alemanys al sentir un turista cridant "Schweinsteiger" continuament? Jo esperava que la crida tingués exit tard o d'hora i trobessim el Schweinsteiger cridant "Dalmases" i després potser hagués parat, però no vam tenir sort.