22 de gen. 2007

Cas típic 143: noi1 li agrada noi2, noi2 es un cantant d'exit, noi1 fa les seves versions

En Fran ha tornat a sorpendrem una vegada més hi ha trobat una altra joia musical. Aquest cop es tracta dels "Pagesos cantant" o alguna cosa per l'estil. No cal que els busqueu per l'emule ni per enlloc que no hi son.
Us he penjat les meves tres cançons preferides, a veure que us semblen.

Robbie Williams - Feel


Gnarls Barkley - Crazy


Coti - Nada Fue Un Error


Si us han agradat, ja m'ho fareu saber, que el Fran em va passar altres versions:
* Outcast - Hey Ya
* Scissor Sisters - Don't feel like dancing
* Dover - Let me out
* Keane - Its any wonder

6 comentarios:

Elric ha dit...

si es que que farieu sense els meus descobriments?? XDDDDD

son genials XD feel es la millor XD

Anònim ha dit...

Es que no l´he vist venir!
M´ha passat fregant!

Com els conills!

Abrigat que ara refresca

Narls

Genial xDDD
Jo vaig descobrir els trabubus!

Pons ha dit...

Gracies a tots dos!

Son realment impressionants! sobretot, Fran, no dubtis a avisarme si en treuen més!

JorJo ha dit...

Ja tardes a posar els altres, molt bons. Quan em toqui l'euromillones els hi fare un monument.

Anònim ha dit...

bonissim tio...

Pons ha dit...

Son tot un fenomen social, o ho serien si la societat els congués...