10 d’oct. 2007

Cas típic 258: noi li agrada noia, noi no es gaire fotogenic

La gent em comenta que en aquest blog mai apareixen imatges meves ni per casualitat. Que no sembla per enlloc que el blog sigui meu.

Però es un blog no pas un fotolog! les fotos són secundaries! (hi ha dos tipus de persones els que tenen un blog, els que tenen un fotolog, i els que no tenen res)

Tot i així vull recordar que l'ull assetjador que surt en la foto del perfil i en cada comentari que faig es meu (el dret, per ser més exactes).

Però bé, ja que i estic posat donaré les raons de per què no poso fotos meves:

1) Per què segons des d'aquins angles no soc fotogenic

2) Per què perdo la meva fama de persona respectable.

3) Per què són moments massa intims.

4) Per què a la foto porto algun que altre objecte comprometedor.

5) Per què hi ha gent que fa coses rares al meu costat

6) Per què són fotos indecents...

7) Per què tinc el Pau al costat.

5 comentarios:

JorJo ha dit...

Estic d'acord amb tu, aquestes fotos són atemptats visuals! Però, a part de tu, no hi ha ningu que surti gaire decent, així que el problema sembla general.

Pons ha dit...

Gràcies per intentar-me consolar. Però continuaré com fins ara, es a dir, movent-me en la foscor i apartant-me de la llum pública tan com sigui possible tal com si fos un mutant de les calvegueres de NY a Futurama.

Anònim ha dit...

Gràcies!

Anònim ha dit...

Moltes gracies pel reconeixement!! Intentarem no tornar a caure en la monotonia ni el pasotisme ^^

Petons!

gary ha dit...

No ets un mutant? Ah, que no són les clavegueres de Sabadell, sinó el barri de Gràcia..qui ho hauria dit..