20 de febr. 2006

Cas típic 13: noi li agrada noia, noia li diu ell té uns bessons massa grans

Les noies van del pla sensible, però a vegades no pensen que hi ha coses que poden ferir la sensibilitat de qualsevol home, ficar-se amb els bessons d'un... ja estas tot el dia enfonsat. Però armat de paciència i fes-li entendre el següent raonament: Son un problema uns bessons grans?? sabieu que en altres cultures tenir uns bessons grans es simbol de virilitat? (ara mateix no recordu quines). Jo tinc una teoria que diu que les operacions de cirurgia estètica mes demanades ja no seran les d'augment de pit, sinó les d'augment de bessons; alguna queixa pel que fa la meva teoria?
Moralitat: La mida no ho es tot en aquesta vida

7 comentarios:

Anònim ha dit...

Vaya xorrada en k fixar-se, de veritat. Si algú es fica amb els teus bessons és que no val la pena i punt.

Però ara bé...ens hauríem de currar una miketa mes les fotus Ramonet pk... akesta és ben xaixa. Un bessó pot ser macu sigui gran o petit, però si us plau, sense mitjó!

Oriol ha dit...

Varies preguntes:
1. Ja no saps traduir moralitat a més idiomes? XD
2. Aviam, aquest és el cas típic 13 i de nick tens el cas típic 14. Què faràs quan se t'acabin els casos típics?

Una variant del teu cas típic podria ser: "Cas típic 13 bis: noi li agrada noia, noia li diu que és massa pelut" XD

En fi, lo de la foto amb mitjons o sense, jo en tinc unes quantes de fotos amb mitjons... :P La teva Ramon és especialmen eròtica!!! XDD

hfgpkzjx

Pons ha dit...

IRENE
Que vol dir que no s'haurien de fixar en els teus bessons? els meus bessons son molt macus!
El terra estava fred per deixar-hi el peu sense mitjo, ho sentu. A mes a mes com deixa intuir l'oriol les fotus amb mitjons poden ser molt sensuals per segons qui, i el meu blog esta obert per tothom, siguin quines siguin les seves fantasies sexuals
-------------------------------------
ORIOL
1- Efectivament, el cost que requereix busar mes traduccions ja no val la pena en comparació l'exit de les traduccions.
2- El que vull aconseguir es sincronitzar els casos típics del blog amb els del messenger, per tan m'aguantare el cas típic del nick fins que tingui fet el comentari sobre el cas típic 14, i llavors avançare en paral·lel

Oriol ha dit...

que maco que és això de la sincronia i el paral·lelisme, no? xDDD Així doncs, quan apareixerà el ja esperat per tothom cas 15? hi haurà alguna festa especial pel cas 18?

vull dedicar la paraula de verificació al juli: ulkji (li ha fet gràcia al noi, què voleu que us digui xD)

gary ha dit...

Veig que has anat al decathlon a comprar mitjons(són els que surt la figura d'un golfista): no et passa que s'en desgasten molt ràpid per la sola?

fpxrkxas

toma k llarga


Pq poses un bessó tot sol¿? No té sentit de ser sense el seu company.

Pons ha dit...

no s'em gasten per la sola. Els teus peus deuen tenir gana i sels deuen menjar XD
La proxima vegada que fiqui algun besso meu ja procurare que sigui tal i com tots voleu, sense mitjons, aparellat amb l'altre besso, etc etc.
La gent nomes demana i demana i exigeix mes i mes en un blog que tampoc es per tan.

Anònim ha dit...

m'encanta la dinamica de comentaris absurds dits amb aquest to de serietat que sembla que parleu d'alguna cosa important