15 de maig 2006

Cas típic 39: noi li agrada noia, noia prefereix un test abans que el noi

Després de fer l'esforç narratiu del cas 38 he decidit agafar-me un post de descans i fer el poc esforçat post 39, aqui ho deixu:
Recopilatori test Maig 2006:

2. Por quién te dieron ese nombre?
Per putejar-me? Encara no ho he descobert, i de fet m'importa poc. [Oleguer] (Benvingut al club dels noms desagradables)
Per res especial, simplement es una saga familiar que va començar amb el meu avi patern (Ramon Pons I), va continuar amb el meu pare (Ramon Pons II), després jo (Ramon Pons III) i quedarà truncada amb el meu fill. [Ramon]

9. Si fueras otra persona, serías tu amigo?
Romario, el meu únic ídol, i això q no hi crec amb els ídols. [Oscar] (No llegim les preguntes, oi?)
Jo sóc com els inmortales "solo puede quedar uno" així que segurament acabariem tallant-nos el cap en un combat amb espases i llampecs. [Oleguer] (que macu!)
Xo aviam... això no pot ser, no??? O sigui, si jo no soc jo (si soc algu altre) qui representa que és jo??? qui esta dins la meva pell???? ufff... (amb lu fàcil que era dir si o no... jejeje) [Guida] (Ressaca de la classe de filosofia)

11. Eres sarcástico?
Passem a la 12.[Oleguer] (passem passem)
Naah... [Ramon]

12. Saltarías en bungee?
No entenc la pregunta. [Oscar] (no es adorable?)

15. Crees que eres fuerte?
Si i no, depen, m'agrada ser jo mateix i sufrir jo sol, tu sabràs. [Oscar] (Tots el coneixem)
A veure, no podria guanyar el concurs aquell de "L'home més fort del mon" (que sempre guanya un suec-Magnus Noseke o un hawaià-Jouko Ahola) però sempre puc pegar al pau per pujar-me lautoestima. [Oleguer] (Maleits suecs, no et tenen prou amb l'Ikea)

18. Rojo o Rosado?
Vermell vermell vermell es el color que a mi m'agrada per què m'agrada el vermell de les flames i el meu amic es un bomber! [Ramon]

19. Qué es lo que menos te gusta de ti?
Els amics que tinc. Sens dubte són el pitjor de mi. [Oleguer] (Fent amics)

20. A quién extrañas mucho?
Ostia, no entès molt bé la pregunta, però seguin el tòpic diré a les noies.[Oscar] (Maleides preguntes dificils)

21. Te gustaría que todos a quienes les enviaste este mail te lo respondan?
Tenint en comp`te q només m'envia e-mails el Ramon... i ell ja me l'¡ha enviat... suposo q em faria una miqueta d'il·lusió. [Oscar] (Ramon i mails, serà cert?)

22. Qué color de pantalones y zapatos tienes puestos?
No sé, els meus. [Oscar] (Es un bon principi)
Un kilt escocès i el calçat típic del Turkmenistan. [Oleguer] (Cal destacar la comoditat del calçat de Turkmenistan)

23. Lo último que comiste hoy?
Doncs un crosanets que ha anat a buscar el meu pare a la panaderia de (darrera? radera¿?) casa meva. La cosa ha anat així:
Ramon II: vaig a buscar el pa, vols crosanets per brenar?
Ramon III: no gracies, no em venen de gust
(soroll de porta tancant-se) (al cap de 5 o 6 minuts) (soroll de porta obrint-se)
Ramon III: crossanets? son per tu?
Ramon II: jo ja me menjat els meus pel cami, aquests son per tu
Ramon III: abans he dit que no em venien de gust, no?
Ramon II: ja ho se, però se que en vols
Ramon III: vale
[Ramon] (bonica història familiar)

24. Qué estás escuchando en este momento?
Com ha dit el Ramon:
El soroll del ventilador del meu PC (segur que si fos un MAC ni el
sentiria).
podriem afegir: o si anés amb un sistema operatiu diferent de windows tampoc el sentiria... [Oleguer] (com ha dit l'Oleguer)

25. Si sos niña, con que canción te gustaria q te calleran y si sos niño con cual le caerías?
Joder, en sabia una però no m'enrecordo, ...
duermete niño, duermete ya, q sino vendrá el lobo y te comerá. feia algu així [Oscar] (Prou ja amb les preguntes que no s'entenen! llavors respons el que vols i passa el que passa)
I si no sóm argentins i no entenem la pregunta? [Oleguer] (Aquí l'has tocat)

28. Lo primero que le miras al sexo opuesto?
Primer comprovo que es del sexo opuesto. [Oleguer] (Pas més que impressindible)

34. Lentes de contacto?
Que els hi passa a les lents de contacte? [Oleguer] (Defensor de les lents de contacte)

42. Quién crees que te responderá?
Mmmm... el Ramon normalment no falla ;) [Guida] (posant pressio al Ramon)
El Ramon segu, i els altres depen del dia [Marc] (posant mes pressio al Ramon)
No sé, jo ja he respòs, ha sigut un desliç Ramon! [Oscar] ( començu a agafar mania a aquest tal Ramon)

43. El que menos crees que lo hará?
En Superman Menjaprunes. [Oleguer] (Una resposta que no deixa indiferent)


44. Qué libro estás leyendo?
monolegs del buenafuente [Marc] (Aquest va guanyar un premi planeta, no?)
El Kamasutra Gay [Oleguer] (Aquest també me'l deixarà?)

46. Qué viste anoche en la tele?
House, molt fi... [Marc] (molt molt fi)
CSI [Guida] (molt Grissom)

48. Dónde es lo más lejos que has estado de tu casa?
I, Ramon, has dit:
Budapest (capital d'Hungria, just al Sud d'Eslovaquia, el país del qual té per capital Varsovia).
Varsovia és la capital de Polònia, la capital de Eslovàquia és Bratislava... inculte...[Oleguer] (quan té rao la té)

2 comentarios:

Elric ha dit...

t'he de dir, que aquest post m'ha agradat MOLT XDDDDDD

sobretot les respostes de l'Oscar sahjfkhjdsadf
on te el cap? XDDDDDDDd

gary ha dit...

A mi m'ha agradat molt més el gol del Belletti.