11 de febr. 2006

Cas típic 9: Noi li agrada noia, noi li diu d'anar a pendre algu, noia li diu que fot un fred de cullons!

Això va ser aquell dia que va nevar. Tothom va sortir al carrer a fer ninots de neu, tot molt macu si, però feia un fred de cullons . Què en sabem del fred? per què existeix el fred? (a part de per que les noies tinguin excuses per dir que no als nois), val, aglú dirà, el fred serveix per estar dins les neveres i així el menjar no es fa malbé, d'acord si, doncs seré més especific, per què serveix el fred al aire lliure? Val, algú dirà que per tenir neu per fer els ninots de neu, està bé, però realment son tan necessaris els ninots de neu? no podriem fer els ninots per exemple de fang? en un principi sembla que la gent no li fagi gaire gracia el fang, però per exemple el fang serveix per un dels millors esports, la lluita de noies en el fang (contrariament al que seria normal pensar, es un esport no olímpic)
Moralitat (en italià "morale"): Pel gener fa fred i pel febrer també ("pel gener refuga la mesta i trulla el prester", "pel febrer refuga la mesta i trulla el prester", ja se sap que la menestralia catalana era molt estalviadora).

8 comentarios:

gary ha dit...

El fred es pergunta: pq cony existim nosaltres?

Anònim ha dit...

No se perquè... però cada cop que entro al teu blog acabu mirant el del Gary xD No ho faig volent... U_U Em vas dir que posés algun comentari i jo que no soc un... tros de vidre...té fet cas. Trobo que el teu blog està força bé. Anava a escriure al de la Anna i he pensat que t'ho mereixies més tu que ella.

Pons ha dit...

M'alegru que t'agradi el meu blog juli.
Vaig a esmorzar

Anònim ha dit...

es nota que ¿ahir? a la biblioteca comentavem les dites catalanes...XD


PD: em fa posar la paraula "ritub" això, m'ha fet gracia

Pons ha dit...

El post va ser posat abans de comentar les dites catalanes (mira la data). Es a dir originalitat davant de tot en aquest post! aqui no es copia res!!
vamonos atomos!

Anònim ha dit...

ostia doncs quina casualiat, perque jo no ho havia vist que havies postejat això i vaig parlar de les dites catalanes sense saberho

ves quina cosa!

PD: rmwry

gary ha dit...

Ostia, el que veritablement és casualitat és que jo visqui a la mateixa ciutat que tu Ramon, qui ho hauria de dir? I mira que quan vaig nexier no pensava en viure a la mateixa ciutat que tu!

Què tal l'analytics? Pugen les visites?

Pons ha dit...

Va molt be la cosa. De moment des del dissabte fins ahir ja he tingut 54 visites.
I tinc la teoria que hi ha algu a Barcelona que li agradu per que m'ha visitat 19 vegades XD (potser son diversos, qui sap...)

PD:la paraula que m'han fet posar ha sigut "etfan"
Que et fan? i qui ho fa? em temu que no ho sabrem mai