13 de febr. 2006

Cas típic 10: Noi li agrada noia, noia es fa l'estreta, noi perd la dignitat

Ja se que potser em criticareu per que aquest cas no es gaire típic, però mira, tampoc es facil trobar casos típics. De debo que creieu que un noi podria perdre la dignitat només per una noia? seria una estupidesa, si una cosa caracteritza precisament un noi es pel fet que mai no perden el componiment (potser en castellà us sona més la paraula, seria "compostura") per una noia, seria l'absurd dels absurds, seria com perdre el cap (per dir alguna cosa) pel futbol per exemple. Que es interessant el futbol? serà per que es un esport només per a homes de veritat? que fa que desperti passions tan sanes? serà per que es un esport que se li han de ficar nassos? qui sap! "el futbol es así" (extensió "a veces se pierdre, a veces se gana y a veces se empata")
Moralitat (en japonès "道徳的"): Intenta no perdre mai la dignitat, però si ho fas, fes-ho amb gracia, així els altres podrant disfrutar.

1 comentarios:

Pons ha dit...

Ja em funciona el Google Analytics!! Gracies Oriol! amb lo divertides que son els estadistiques!

Valors aproximats:
40% venen del blog del Gary (deu ser el gary que em controla per que no superi el seu blog)
24% venen directes (aqui estic jo)
16% venen de l'Oriol (del meu al oriol hi va mes percentatge :P)
10% del Msn space (que només hi ha la redirecció i prou, es a dir per al gent que els i fa mandra escriure, o be encara no s'han molestat a ficar-me a preferits)
5% del Blogspot (gent desconeguda segurament)
5% Altres (gent que es perd)


La dada anecdotica es que han vingut ja 4 persones de Madrid en 2 dies que funciona el Analytics