19 d’ag. 2007

Cas típic 236: noi li agrada noia, noia fuig lluny, lluny...

Lluny com ara Dinamarca. (Recordeu?! Recordeu?!)

Avuí m'en vaig!

Si tot va bé avui hauré passat per 3 països diferents (contant el que m'he passat la major part de la meva vida). Suècia i Dinamarca. A part de passar per l'espai aeri d'altres.

Això significa que no postejaré fins que torni. Però com a compensació us deixo amb una nova secció. Aquesta nova secció permetrà gaudir del blog amb un nou sentit. El gust? bé, podrieu llepar la pantalla i depenent de lo nets que sigueu... Tan se val. Em refereixo a l'oïda. Cada cert temps aniré posant una canço diferent a la barra lateral, just sota l'enquesta. Com que vaig a Dinamarca posarè una cançó del grup més famós del país.

A part sempre podreu recorre els últims posts en la pàgina principal. O visitar els blogs enllaçats també al menú de la dreta. O repassar el Garfield i Calvin. O llegir el cada cop menys interessant CPI. O bé mirar les fotos del picassa. O respondre l'enquesta. O llegir els blogs esporadics (si es que han publicat alguna cosa). O bé repassar les etiquetes més interessants (totes). O gaudir de la sel·lecció dels meus posts preferits. O passar directament a l'arxiu del blog. O passar-vos el monkey island 2 per què al final us dona un munt de suggerència del que fer.


Nota per un futur post: Parlar un dia del Monkey island i el carismàtic Guy... Guybruthch? ... Guybrutx? bé, el senyor Threepwood.

5 comentarios:

Anònim ha dit...

Bon viatge! Espero la teva postal, eh! :P

Si us avorriu podeu llegir el meu bloc, que ja torno a estar actiu =D

Anònim ha dit...

Menys mal, una cosa menys a llegir des d'aquests conys de cyber.

Anònim ha dit...

Ep.

Estic ja a Estocolm! en un alberg cutre cutre cutre. Tenim un altre inquili a l´habitació...

La ciutat de copenhague en si ja esta vista en un dia... ara toca els voltants.

Aixo si, te internet i un iMac. Bueno, no se que dir, no en se de fer croniques durant el viatge.

Elric ha dit...

o lavar el coche.... XD

Pons ha dit...

I'm Back!