20 de març 2007

Cas típic 170: noia1 li agrada noia2, noia2 li agrada Douglas Adams

Qui es Douglas Adams? Doncs l'escriptor d'un dels llibres de ciència ficció més famós i divertit: "Guia del Autoestopista Galactic". Ja en vaig parlar en el seu temps en un post. Però es realment aquest home un escriptor d'un sol llibre? Doncs no... però casi xD L'altre dia en la biblioteca vaig veure un llibre seu, però estava a... a la secció de Biologia! com s'enten? un escriptor de ciència ficció fent un llibre de biologia?
Doncs resulta que va anar de vacances amb un bioleg i va anar en busca de especies que s'estan a punt d'extingir. La gràcia del llibre es la manera propia que té aquest home de narrar els fets, eus aquí uns exemples del llibre "Mañana no estarán".


La cobra india es, en el orden de causantes de muerte, la serpiente número 15 a nivel mundial. Las otras 14 están presentes en Australia.[...]
También están las arañas. La más venenosa es la que teje la llamada teleraña de embudo de Sydney, y muerde a unas 500 personas al año. Como muchas se morían, tuve que crear un antídoto para que no me dieran más la lata.

- Entonces, ¿Qué tenemos que hacer si nos muerde algún animal mortal? -pregunté
- Me miró y parpadeó, como si me considerara un perfecto imbécil.
- ¿Y a usted qué le parece? -dijo- Morirse, naturalmente. Si una cosa es mortal, es mortal.

Descubrimos que en Bali uno puede ganarse la vida señalando animales con el dedo. Primero hay que encontrar el animal y después hay que señalarlo con el dedo.
Si uno es un poco hábil, incluso puede ganarse la vida señalando con el dedo a la persona que señala con el dedo al animal.

Yo ni siquiera me enteré de que me hubiera abordado un ratero, lo que me alegra, porque sólo me gusta tratar con profesionales. El panadero intentó ponerme al corriente de lo ocurrido, pero mi francés Zaireño no estaba a la altura y me figuré que lo que quería era recomendarme los bollos de pasas, por lo que le dije que me pusiera seis.

Si usted coge Noruega, la estruja un poco, saca de ella todos los alces y renos, la proyecta a quince mil kilómetros de distancia en dirección al otro lado de la tierra y la llena de pájaros, habrá realizado un intento lamentablemente inútil porque ya hay quien se le ha adelantado.
(es Fiorland, en Nova Zelanda)

Es fácil imaginar qué ocurre cuando se introduce una especie continental en una isla. Viene a ser como meter a Al Capone, Gengis Jan y Rupert Murdoch en la isla de Wight: a los nativos no les quedaría ninguna posibilidad.

(Apareix una foto d'un home gran)
Este hombre nos dijo que era demasiado viejo para que lo fotografiásemos. No entendimos muy bien si se trataba de simple vanidad personal o si en Chino no querían que se supiese oficialmente que había gente muy vieja. Pese a todo, y tal vez obrando con excesiva rudeza, lo fotografiamos.

6 comentarios:

gary ha dit...

Ei, aquest llibre és dels que m'agraden a mi!! Parla d'Australia i animals verinosos!

Pons ha dit...

I també parla d'animals estupids que a la que ha aparegut algun animal a la seva zona son tan pringats que els extingeixi.

Elric ha dit...

increible XDDDDDDD

ja mel'agafaré XD

gary ha dit...

Jo en conec molts d'animals estúpids!!

Per exemple el Toby, que fugia de la tortuga (la que es va tirar les sabates del guillem)...

I molts altres!

Pons ha dit...

Aviam, tampoc es tan bo el llibre. No es com els llibres del Terry Pratchett que durant tota la historia hi ha un fos ironic. El llibre te moments puntuals i ja esta, jo t'avisu, per que despres no diguis...

Però si t'el vols agafar bé, es curtet XD

Però el bo es realment el de l'autoestopista galactic.

Elric ha dit...

just aquest porto dos dies llegintlo, em te purament enganxat, tinc ganes de que el tren no arribi per poder seguir llegint, ojala es tardés mes a arribar a sabadell..

espera he tingut una idea, puc llegirlo a casa! XD