10 de nov. 2006

Cas típic 112: noi1 li agrada noi2, nois es coneixen de la feina...

Tothom em pregunta el mateix "Treballes? on? que coi es?" Ha arribat el moment de respondre-ho...

La empresa es diu Accenture . Segons la web, diu que son basicament una consultoria (per cert, Accenture es Nordamericana). Dins d'Accenture hi ha una branca que es diu Coritel que es on estic jo. Es una companyia especialitzada en oferir serveis de desenvolupament i manteniment d'aplicacions.

Feta l'introduccio a la companyia passare al meu cas en particular. Estic acabant el curs de formació en Java que ofereix l'empresa (es remunerat). Després de 7 setmanes ja nomes em queda una setmana per passar a incorporarme en algun projecte. De moment estic al poligon Can Sant Juan, que pertany a Sant Cugat, per què us ubiqueu es la 5ena parada contant des de Sabadell Rambla (Sabadell Rambla, Sabadell Estació, Sant Quirze, Universitat Autonoma, Bellaterra, Sant Juan), caminu 4 minuts i al costa de TVE es troba l'edifici d'Accenture - Coritel. El sou no es massa bo, però suposu que podria ser més abusiu, a més a més t'enganyen amb les promeses de revisió de sou semestrals.

Bé, com que se que llegir per segons qui pot ser una dura tasca (i més amb les meves falles d'ortografia) millor posarè quatre videos:

1) El primer es simple propaganda de l'emrpesa (podeu passar-lo rapid)


2) Aquest un anunci de l'empresa però amb un petit toc d'humor


3)Aquest es la tipica versio del nen alemany que es carrega l'ordinador, però com a treballador d'Accenture.


4) Finalment un Pasapalabra fet per alguns empleats de Coritel.

1 comentarios:

Pons ha dit...

Si ningu fa preguntes haig de suposar que ha quedat tot molt clar, no? no? no?