29 d’oct. 2006

Cas tipic 106: noi1 li agrada noi2, els dos junts passen una nit memorable

Però no només les nits poden ser memorables, també pot haver per exemple migdies memorables, fins i tot pot haver coses memorables que no siguin moments del dia, com ara un dinar memorable, fins i tot un pots memorable... A vegades us passa que quan repetiu moltes vegades una paraula ja no té sentit? doncs a mi m'acaba de passar (amb memorable, obviament). Per tan no crec que estigui de més repassar la definició:

[s. XIV; del ll. memorabilis, íd.]
adj Digne de memòria. Un esdeveniment memorable. Una data memorable.

Aprofitant la memorabilitat del moment he decidit posar un nou espai a la barra lateral els "Posts Memorables", sona bé, oi?
Si creieu que m'he n'he descuidat algún podeu avisar, o també si creieu que en sobra algun, tot i que dubtu molt que el tregui.

4 comentarios:

Pons ha dit...

Sembla se que blogger torna a la normalitat després dels misteriossos errors...

Elric ha dit...

per mi el millor es el cooking by the book xD

Elric ha dit...

tot i que ara que m'hi fixo el dels pinguins... XD

deu nido, has fet entrades de nivell XD

Pons ha dit...

Quan vaig començar a fer la tria dels posts memorables em van quedar més de 50, però vaig haver de fer un esforç... Es que m'els estimu a tots!