8 de maig 2006

Cas típic 38E: noi li agrada noia, noia li dona una targeta de st Valentí que diu "Eres muy chu chu chuli"

Quan varem començar a jugar a fronton vaig descobrir que o be simulava no que sabia jugar a fronton o es que realment no en sabia. Això es el de menys, perquè al cap de poca estona ja estava cansada (perquè almenys corria, i s'esforçava), i recordo com esprintava, aquell del pit amunt i avall, però bé això no toca.
No se com s'ho va manegar (2ona definició), però el cas es que varem acabat veient-nos usualment, a part de veure'ns en el tramvia. Que si un dia a jugar a billar (es curiós com dient ella que no en sabia sempre em guanyava, segur que devia ser professional, perquè tot i no tenir gaire traça en manipular els pals llargs, soc un crack del billar, escolta, per què estàs rient?), que si un dia a patinar (al Central Park, on sinó?), que si un dia a la fira (quina fira?? la típica fira que dispares contra aneguets de goma que van passant i com a premi et donen un peluig gegant que llavors has de carretejar durant tot el dia). Fins que va arribar un dia en que em vaig espantar (m'espanto fàcilment, un dia fins i tot em vaig espantar del meu pare... be ja ho explicaré un altre dia), resulta que em va dir que podíem llogar una peli i veure-la a casa seva! que havia de pensar jo?? que la J. Jones volia estar al meu costat els dos solets en el sofà mirant una peli molt juntets i ves a saber que més? S'equivocava! coneixia realment el seu propòsit, sabia que tenia una malaltia anomenada Videosofacasafobia (he aprés moltes malalties noves des de que miro House, potser masses?), que consisteix en que tens por a mirar pelis de vídeo a casa teva si estàs sol en el sofà (vigileu que es una malaltia de transmissió sexual com ara el SIDA o la dislèxia). Al ser tan altruista (ja em coneixeu) no li vaig poder dir que no. Aquell dia portava una faldilla que li quedava molt be, serà per què tenia les cames maques? potser si. El cas es que va llogar una peli de por anomenada La massacre del microones , es notava que la noia tenia un gust exquisit per les pel·lícules. Tal com pensava, es fa ficar just al meu costat del sofà perquè no li comences a afectar la Videosofacasafobia. Va repenjar el seu cap a la meva espatlla, devia tenir el coll cansat. Llavors va haver una estranya reacció, en segons quines escenes s'abraçava a mi. Algú podria pensar que tal reacció en tal situació d'intimitat podria indicar que la J.Jones volia alguna cosa amb mi, si algú pensa això ja pot tornar al principi del text i llegir de nou els posts perquè no ha entès res de res. Però una de les abraçades no se com va acabar amb peto apassionat, haig de reconèixer que en aquell moment vaig tenir un segon en el que gairebé dubto sobre si el que passava es que li agradava a la J. Jones, però no vaig dubtar, la J.Jones no s'havia rentat les dents desprès de dinar, i tothom coneix les propietats higièniques dels petons, va ser tot un plaer mira una peli amb una noia tan neta. (faig una pausa per anar al lavabo, ok? Gracies).
La resta de la tarda va passa sense incidències que valgui la pena que sapigueu. L'endemà va aparèixer amb una altra peli de por a la ma...
To be continue

6 comentarios:

Elric ha dit...

he de veure aquesta pelicula

Anònim ha dit...

ramon... comença a perdre interès... s'està allargant i no has mantingut la tensió sexual no resolta... i ara? bf... nu se si seguire llegint...pot ser hauries d'introduir un tercer personatge... ja sas una altra tia al tramvia...

També t'ajudaria tornar-te a llegir els posts perquè de vegades no s'entenen gaire les frases; per exemple hi ha partícules negatives a llocs on no toca o ironies que no es pillen bé del tot perquè la redacció no és la més apropiada...

gary ha dit...

Em sembla que has tardat uns quants posts a comentar això de que la redacció no és massa adecuada.

Una frase que acabo de veure que m'ha fet gràcia:

"No soy friki.
Soy mago nivel 20."

Pons ha dit...

Vale, us heu quedat sense la ultima part.
Jo també hauria de veure ( o tornar a veure ) "La masacre del microondes"

Oriol ha dit...

La Irene té raó, ha perdut una miqueta l'interès.

Lo millor del post, la frase que ha dit el gary. Molt bona xDDD

Elric ha dit...

desde que vaig descobrir que la historia no es basada en fets reals que ja no te tant ganxo xDDDDDD


tot i així ni se t'acudeixí deixarla sense acabar...