21 d’abr. 2006

Cas típic 34: noi li agrada noia, noia ve del futur i es la filla del noi

Potser els viatges en el temps no son tan comuns com un voldria, però passen, mireu per exemple de futurama . D'acord d'acord, el que passa a futurama no es exactament un viatge en el temps, es simplement que el noi queda crionitzat durant 1000 anys, pot putejar una mica si ets una persona normal , però si ets el Fry no et molesta gaire que els teus amics, la teva família, i la teva ciutat hagin desaparegut.Moralitat: No te'n refiïs de la gent que ve del futur
Pregunta: Segons futurama, quina va ser la primera pel·lícula rodada íntegrament en càmera lenta? (me passat?)

5 comentarios:

Oriol ha dit...

No havies acabat ja la temàtica "series de televisió"? Jo vull el de les discoteques!!! :D

cpptshuy -> insisteixo, les teves paraules són molt rares :-/

Pons ha dit...

Tens rao, vaig acabar amb les series importants, però m'havia descuidat aquesta, i tot i això em reservu el dret d'agafar com a referent alguna serie per il·lustrar alguna situació en el futur.

Anònim ha dit...

friki en acció: la primera pel·lícula de la història rodada totalment en càmera lenta segons Futurama.... "los vigilantes de la playa: la película" :D

gary ha dit...

Aquesta pregunta tb la sabia jo...
L'aina farda molt però no és ni bona freak! Incapaça d'aconseguir fins una minima dedicatoria d'en Carles Porta..

Anònim ha dit...

grrrrrrrr!!! calla!!! vaig arribar tard!!! :___(

kina desil·lusió! però dsp el vaig veure en una entrevista a tv3 i el vaig trobar menys guapo que a la contraportada del llibre XD

Va oleguer, no stiguis gelós de k tothom participi al blog del ramón enlloc de al teu "no elitista" (tot i ke reconec k allò de l'eskela ma fet gràcia XD)